Ogłoszenie o przetargach
02.07.2013r. - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na Przebudowę dróg gminnych w nawierzchnię asfaltową na terenie Gminy Godziesze Wielkie.
Godziesze Wielkie: Przebudowa dróg w nawierzchnię asfaltową na obszarze Gminy Godziesze Wielkie.
Numer ogłoszenia: 130541 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziesze Wielkie , ul. 11
Listopada 10, 62-872 Godziesze Wielkie, woj. wielkopolskie, tel. 062
7611089, faks 062 7611053.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.godzieszewielkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w nawierzchnię asfaltową na obszarze Gminy Godziesze Wielkie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
1. ZADANIE 1. Przebudowa drogi nr 4632 P w miejscowości Nowa Kakawa, na
długości 350 mb. szerokość 4 m., polegająca na wykonaniu robót
budowlanych obejmujących: przepust pod drogą, wykonanie podbudowy z
kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno -
asfaltowych, formowanie poboczy z kruszywa łamanego., oznakowanie
pionowe zgodnie z przedmiarem robót.
2. ZADANIE 2. Przebudowa nawierzchni drogi nr 4631 P w m. Zajączki
Bankowe, na długości 490 mb. szer. 4,00 m, polegająca na wykonaniu robót
budowlanych obejmujących: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy zgodnie z przedmiarem robót.
3. ZADANIE 3. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Żydów ul. Polna
działka nr 11, na odcinku 476,7 mb. szer. 3,50 m. polegająca na
wykonaniu robót budowlanych obejmujących: wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z
mieszanek mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy - zgodnie z
przedmiarem robót.
4. ZADANIE 4. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Zadowice działki
nr 346/2, 347/3, 356, 384/1, 384/3, na odcinku 288,10 mb. szer. 4,0 m.,
polegająca na wykonaniu robót budowlanych obejmujących wykonanie
podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonanie
nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy -
zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SWIZ.
5. ZADANIE 5. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Zajączki Bankowe
dz. nr 203,
na odcinku 150 mb. szer. 3,0 m., polegająca na wykonaniu robót
budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy zgodnie z przedmiarem robót.
6. ZADANIE 6. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Wola Droszewska
dz. nr 329, na odcinku 340,7 mb. szer. 3,0 m., polegająca na wykonaniu
robót budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy zgodnie z przedmiarem robót.
7. ZADANIE 7. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Wola Droszewska
dz. nr 574, na odcinku 237 mb. szer. 3,5 m, polegająca na wykonaniu
robót budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy zgodnie z przedmiarem robót.
8. ZADANIE 8. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Stara Kakawa dz.
nr 124, 146/2, 112 na odcinku 100 mb., szer. 3,50 m., polegająca na
wykonaniu robót budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy, umocnienie dna rowu wraz z
wykonaniem przepustu zgodnie z przedmiarem robót.
9. ZADANIE 9. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Stobno Siódme nr
675946 P na odcinku 137,70 mb. szer. 3,0 m., polegająca na wykonaniu
robót budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy, umocnienie dna rowu wraz z
wykonaniem przepustu zgodnie z przedmiarem robót.
10. ZADANIE 10. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m Bałdoń nr
675909 P, na odcinku 110 m. szer. 3,50 m. polegająca na wykonaniu robót
budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy, umocnienie dna rowu wraz z
wykonaniem przepustu zgodnie z przedmiarem robót.
Szczegółowy opis robót zawierają:
Projekty budowlane, Przedmiary robót, Szczegółowe Specyfikacje
Techniczne na przebudowę nawierzchni, stanowiące odrębne załączniki do
SWIZ dla poszczególnych zadań.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i
bez dodatkowego wynagrodzenia:
1) oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy,
2) zapewnienia dostępu (dojścia i dojazdu) do posesji ich mieszkańcom i
użytkownikom drogi podczas prowadzenia robót,
3) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót,
4) odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich
naruszenia,
5) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego
6) naprawy ogrodzeń oraz innych uszkodzeń istniejących obiektów i
elementów zagospodarowania terenu spowodowanych prowadzonymi robotami
budowalnymi,
7) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej
realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia.
Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu budowy celem
sprawdzenia i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do
prawidłowej wyceny robót.
Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie
udzielił:
a) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane;
b) 30 - dniowego terminu do płatności faktur, licząc od dnia
dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej faktury za wykonany i
protokolarnie odebrany przedmiot umowy.
2). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na
poszczególne zadania odrębnie.
3). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4). Zamawiający nie przewiduje robot dodatkowych.
5). Zamawiający przewiduje roboty uzupełniające.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 7 ustawy do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w
zakresie wykonania przebudowy dróg.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony,
jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania
działalności lub czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i
na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, z których wynikać będzie, że wykonawca jest
uprawniony do wykonywania działalności i czynności w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony,
jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne
dokumenty, w których wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę
budowlaną - drogową odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi
zamówienia.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony,
jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym oraz na
potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne
dokumenty, w których wykaże, że:
a) dysponuje niezbędnym sprzętem, w celu realizacji zamówienia wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - układarka do
asfaltu, walec, równiarka , masa asfaltowa
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony,
jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do
oferty stosowne dokumenty, w których wykaże, że:
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- 1 osoba- kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia
robót w zakresie drogowych obiektów budowlanych oraz należeć do
właściwej Izby Samorządu Zawodowego
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony,
jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia oraz na
potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty :
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku , inny dokument
potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w
celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na
zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące
podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje, protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że roboty te
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godzieszewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich
ul. 11 Listopada 10 ,
62-872 Godziesze Małe
pok. nr. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich
ul. 11 Listopada 10
62-872 Godziesze Małe,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1. Przebudowa drogi nr 4632 P w miejscowości Nowa Kakawa.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi nr 4632 P w miejscowości Nowa Kakawa, na długości 350
mb. szerokość 4 m., polegająca na wykonaniu robót budowlanych
obejmujących: przepust pod drogą, wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych,
formowanie poboczy z kruszywa łamanego., oznakowanie pionowe zgodnie z
przedmiarem robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2. Przebudowa nawierzchni drogi nr 4631 P w m. Zajączki Bankowe.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa nawierzchni drogi nr 4631 P w m. Zajączki Bankowe, na
długości 490 mb. szer. 4,00 m, polegająca na wykonaniu robót budowlanych
obejmujących: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych,
wykonanie poboczy zgodnie z przedmiarem robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Żydów ul. Polna.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Żydów ul. Polna działka nr
11, na odcinku 476,7 mb. szer. 3,50 m. polegająca na wykonaniu robót
budowlanych obejmujących: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy - zgodnie z przedmiarem
robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Zadowice.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Zadowice działki nr 346/2,
347/3, 356, 384/1, 384/3, na odcinku 288,10 mb. szer. 4,0 m., polegająca
na wykonaniu robót budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z
kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z
mieszanek mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy - zgodnie z
przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SWIZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Zajączki Bankowe.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Zajączki Bankowe dz. nr 203,
na odcinku 150 mb. szer. 3,0 m., polegająca na wykonaniu robót
budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy zgodnie z przedmiarem robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Wola Droszewska.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Wola Droszewska dz. nr 329,
na odcinku 340,7 mb. szer. 3,0 m., polegająca na wykonaniu robót
budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy zgodnie z przedmiarem robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Wola Droszewska.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Wola Droszewska dz. nr 574,
na odcinku 237 mb. szer. 3,5 m, polegająca na wykonaniu robót
budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy zgodnie z przedmiarem robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Stara Kakawa.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Stara Kakawa dz. nr 124,
146/2, 112 na odcinku 100 mb., szer. 3,50 m., polegająca na wykonaniu
robót budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy, umocnienie dna rowu wraz z
wykonaniem przepustu zgodnie z przedmiarem robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Stobno Siódme.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Stobno Siódme nr 675946 P na
odcinku 137,70 mb. szer. 3,0 m., polegająca na wykonaniu robót
budowlanych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno - asfaltowych, wykonanie poboczy, umocnienie dna rowu wraz z
wykonaniem przepustu zgodnie z przedmiarem robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m Bałdoń.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m Bałdoń nr 675909 P, na odcinku
110 m. szer. 3,50 m. polegająca na wykonaniu robót budowlanych
obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych,
wykonanie poboczy, umocnienie dna rowu wraz z wykonaniem przepustu
zgodnie z przedmiarem robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Specyfikacja Istotnych Warynków Zamówienia z załącznikami
Załączniki do drogi:
1)Zadanie 1 - Nowa Kakawa
Kosztorys ofertowy Opis techniczny Plan orientacyjny
Plan sytuacyjny Przedmiary Przekrój normalny
Specyfikacja techniczna
2) Zadanie 2 - Zajączki Bankowe
Kosztorys ofertowy
Przedmiary Przekrój normalny
3) Zadanie 3 - Żydów
Kosztorys ofertowy Opis techniczny Plan orientacyjny
Plan sytuacyjny Przedmiary Przekrój normalny
Specyfikacja techniczna
4) Zadanie 4 - Zadowice
Kosztorys ofertowy Opis techniczny Plan orientacyjny
Plan sytuacyjny Przedmiary Przekrój normalny
Specyfikacja techniczna
5) Zadanie 5 - Zajączki Bankowe
Kosztorys ofertowy Opis techniczny Plan orientacyjny
Plan sytuacyjny Przedmiary Przekrój normalny
Specyfikacja techniczna
6) Zadanie 6 - Wola Droszewska
Kosztorys ofertowy Opis techniczny Plan orientacyjny
Plan sytuacyjny Przedmiary Przekrój normalny
Specyfikacja techniczna
7) Zadanie 7 - Wola Droszewska
Kosztorys ofertowy Opis techniczny Plan orientacyjny
Plan sytuacyjny Przedmiary Przekrój normalny
Specyfikacja techniczna
8) Zadanie 8 - Stara Kakawa
Kosztorys ofertowy Opis techniczny Plan orientacyjny
Plan sytuacyjny Przedmiary Przekrój normalny
Specyfikacja techniczna
9) Zadanie 9 - Stobno Siódme
Kosztorys ofertowy Informacjia BIOZ Plan orientacyjny
Przedmiary Przekrój normalny
Specyfikacja techniczna
10) Zadanie 10 - Bałdoń
Kosztorys ofertowy Informacia BIOZ Plan orientacyjny
Przedmiary Przekrój normalny
Specyfikacja techniczna
Lista wiadomości