Ogłoszenie o przetargach
02.09.2013r. - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Poprawa Gospodarki Wodno Ściekowej na terenie Gminy Godziesze Wielkie.(Remont Pompowni Wodociągowej w Godzieszach Wielkich".
Godziesze Wielkie: POPRAWA GOSPODARKI WODNO-
ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY GODZIESZE WIELKIE.(REMONT POMPOWNI
WODOCIĄGOWEJ W GODZIESZACH WIELKICH.)
Numer ogłoszenia: 175623 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziesze Wielkie , ul. 11
Listopada 10, 62-872 Godziesze Wielkie, woj. wielkopolskie, tel. 062
7611089, faks 062 7611053.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.godzieszewielkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POPRAWA GOSPODARKI WODNO- ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY GODZIESZE WIELKIE.(REMONT POMPOWNI WODOCIĄGOWEJ W GODZIESZACH WIELKICH.).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje remont pompowni wodociągowej w
Godzieszach Wielkich tj:
- wymiana istniejących pomp oraz skorodowanych zbiorników hydroforowych
na zestaw hydroforowy.
Demontaż istniejących 3 szt. zbiorników hydroforowych o poj.4000 dm 3
każdy.
Demontaż istniejących 3 szt. pomp typu S83.1. z silnikami 15 kW każda.
Montaż w ich miejsce nowego 1szt. zestawu hydroforowego składającego
się z 3 szt. pomp o parametrach Q =50 - 22,5 m3/h; H = 27,5 - 55 mH2O i
mocy silnika 7,5 każdej z kompletną szafą AKPiA realizującą sterowanie
za pośrednictwem przemiennika częstotliwości z zabezpieczeniem każdej z
pomp przed suchobiegiem. Kolektory DN 150 ze stali ocynkowanej
wyposażone w manometry, przetworniki ciśnienia i kompensatory.
- wymiana uszkodzonego ogrodzenia terenu pompowni.
Demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki wraz z słupkami i bramą
wjazdową dwuskrzydłową o łącznej długości 150 mb.
Montaż słupków ogrodzeniowych o średnicy 42 mm i długości 2300 mm
ocynkowanych i lakierowanych proszkowo, mocowanych w gruncie poprzez
obetonowanie - 62szt.
Montaż nowego ogrodzenia z siatki ocynkowanej i powlekanej o oczkach 35 x
35, wysokości 1,5m - 145,5 mb.
Montaż wraz ze słupkami nowej bramy dwuskrzydłowej ocynkowanej i
pomalowanej proszkowo z wypełnieniem panelowym. Wysokość bramy 1,8 m,
szerokość 4,5 m -1 kpl.
- naprawa przeciekającego pokrycia dachu pompowni.
Pokrycie dachu papą termozgrzewalną pokładową z osnową z włókien
szklanych o gramaturze min. 50 g/m2 i grubości 3 mm - 160 m2.
Pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia z osnową z
włókien szklanych o gramaturze min.60g/m2 i grubości min. 4,2 mm - 160
m2.
- wymiana dwóch uszkodzonych i montaż dodatkowych dwóch nowych zasuw.
Demontaż istniejących zasuw DN 100 - 2 szt.
Montaż zasuw doziemnych klinowych krótkich, lakierowanych, DN 100
PN10/16 wraz z przedłużaczem teleskopowym trzpienia zasuw o długości
1750 mm oraz skrzynką uliczną do zasuw żeliwną - 4 kpl..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.21.05-8, 45.23.21.52-2, 45.26.00.00-7, 45.34.20.00-6, 45.23.31.61-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie
żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli
Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do formularza
oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w
postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z
formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty
dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku
jej braku , inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej
niż wartość złożonej oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na
zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące
podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu
ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na
których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia
publicznego, stanowią załącznik n r8 do niniejszej SIWZ.
2. Jeśli Wykonawca wskaże w ofercie, iż zamierza powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcą, w §1 umowy zostanie określony zakres
robót, który Wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców.
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w przypadku:
Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści
wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub
finansowo dla Zamawiającego, np.: w trakcie wykonania robót pojawią się
na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych
urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby
Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się
okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej
nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie
robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektowa
lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w
prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. 2. Zmiany do umowy mogą dotyczyć :
1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmioty umowy: a. jeżeli dla należytego
wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub
zaniechanie części robót. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w oparciu o
postanowienia umowy. Podstawę do zaniechania robót lub robót zamiennych
stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie,
że wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest
niemożliwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych z
uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Protokół
konieczności powinien być podpisany co najmniej przez wykonawcę, w tym
kierownika budowy, Zamawiającego, inspektora nadzoru oraz w razie
potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko
projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji. b. gdy
konieczność zmiany, związana jest z zmianą powszechnie obowiązujących
przepisów prawa (np.: w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT );
2) terminu wykonania zamówienia a. jeżeli, wykonanie robót zamiennych ze
względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub
konieczności sporządzania i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji wymaga
dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b. na skutek
okoliczności wynikających z tzw.: siły wyższej lub wymogów
środowiskowych , c. jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają
prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisywanymi w specyfikacji
technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi
być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora
nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki
atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła
organizacja nie uzasadnia zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godzieszewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Godziesze Wielkie,
ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Gmina Godziesze Wielkie,
ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe
sekretariat pok nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest realizowana przy wsparciu środków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: tak
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARÓNKÓW ZAMÓWIENIA Z ZAŁĄCZNIKAMI
PRZEDMIAR ROBÓT
Lista wiadomości