Ogłoszenie o przetargach
21.05.2014r. - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Godziesze Wielkie."
Godziesze Wielkie: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Godziesze Wielkie.
Numer ogłoszenia: 109261 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziesze Wielkie , ul. 11
Listopada 10, 62-872 Godziesze Wielkie, woj. wielkopolskie, tel. 062
7611089, faks 062 7611053.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.godzieszewielkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Godziesze Wielkie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1). odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Godziesze Wielkie
2). udostępnienie pojemników na odpady zmieszane oraz worków na odpady zbierane selektywnie.
3). dbałość o należyty stan techniczny pojemników.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie spełniony jeżeli
Wykonawca przedstawi aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej
prowadzonego przez Wójta Gminy Godziesze Wielkie w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9b
ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z
2013.poz.1399 ze zm.).
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie spełniony jeśli
Wykonawca przedstawi wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem i
wartością usług objętych przedmiotem zamówienia, wykonanych w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których
usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że
te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie)
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli
Wykonawca potwierdzi iż posiada niezbędne do wykonywania zamówienia
narzędzia i urządzenia tj: co najmniej: 2 pojazdy przystosowane do
odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2 pojazdy przystosowane do
odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 1 pojazd do
odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz co najmniej jeden
pojazd umożliwiający odbieranie z nieruchomości odpadów problematycznych
m. in.: wielkogabaryty, opony, odpady niebezpieczne, - szczegółowe
informacje w zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ a także co najmniej jeden
pojazd umożliwiający odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości trudno
dostępnych.
Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu
nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady
komunale od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać
konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem
przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników
atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w system
monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego
umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o
położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o
miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych
przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub
urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.
Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów
komunalnych.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie spełniony poprzez
załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie. Przy
składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, każdy z Wykonawców winien złożyć polisę, lecz mogą złożyć
jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są
ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw
lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w
celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na
zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące
podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) kopia aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej
prowadzonego przez Wójta Gminy Godziesze Wielkie w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9 b i
następnych ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach .
2) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do
reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy -
pełnomocnictwo udzielone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121.) winno być złożone
w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany istotnych warunków umowy mogą dotyczyć wyłącznie przypadku zmian ustawowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godzieszewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Godziesze Wielkie ul. 11 Listopada 10 62-872 Godziesze Małe.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Godziesze Wielkie ul. 11
Listopada 10 62-872 Godziesze Małe pokój nr 5 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik do SIWZ nr 1
Załącznik do SIWZ nr 2
Załącznik do SIWZ nr 3
Załącznik do SIWZ nr 4
Załącznik do SIWZ nr 5
Załącznik do SIWZ nr 6
Załącznik do SIWZ nr 7
Załącznik do SIWZ nr 8
Lista wiadomości