Ogłoszenie o przetargach
15.04.2016r. - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Termomodernizację budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Godziesze Wielkie"
Godziesze Wielkie:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Godziesze
Wielkie
Numer ogłoszenia: 93292 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziesze
Wielkie , ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Wielkie, woj. wielkopolskie,
tel. 062 7611089, faks 062 7611053.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków
użyteczności publicznej na terenie Gminy Godziesze Wielkie.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot
zamówienia dotyczy inwestycji pn Termomodernizacja budynków użyteczności
publicznej na terenie Gminy Godziesze Wielkie, przedsięwzięcia realizowanego
przez Gminę Godziesze Wielkie w ramach przedsięwzięcia partnerskiego pn
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Kaliskiego oraz gmin
Brzeziny, Godziesze Wielkie, Lisków, Opatówek, Szczytniki w zakresie ochrony
środowiska, finansowanej ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i
Gospodarki Wodnej. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania Zadanie
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Starej Kakawie. Zadanie obejmuje
Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem .Grubość izolacji 14cm, Docieplenie
stropu pod nieogrzewanym strychem wełną mineralną. Grubość izolacji 18 cm,
Docieplenie ścian wewnętrznych lekkich poddasza matami i płytami z wełny
mineralnej. Grubość izolacji 14 cm, Docieplenie betonowego stropu wełną
mineralną .Grubość izolacji 20 cm, Docieplenie dachu skośnego matami i płytami
z wełny mineralnej. Grubość izolacji 18 cm, Wymiana starych drzwi zewnętrznych
na nowe. Modernizacja systemy ogrzewania- wymiana grzejników, montaż
przygrzejnikowych zaworów termostatycznych, płukanie instalacji. Zadanie
Termomodernizacja budynku Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starej
kakawie Zadanie obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych styropianem. Grubość
izolacji 14cm.
II.1.5)
V
|
przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
|
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
·
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, stanowiące nie więcej niż
50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.20-8, 45.44.30.00-4, 45.26.14.10-1,
45.42.11.30-4, 45.33.11.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca wykaże
spełnienie warunku, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo
zamówień publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22
ust.1 ustawy Pzp.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca spełnia
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże ,że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: -
dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu docieplenia budynku oraz
wymianie okien i drzwi w budynku użyteczności publicznej o wartości nie
mniejszej niż: 250 000 złotych brutto. Potwierdzających ich należyte wykonanie,
zgodnie z załączonym wykazem wykonanych robót oraz, że roboty te zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca spełnia
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonywania zamówienia, jeżeli wykaże dysponowanie wymienionymi poniżej
osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
osób (na okres ich udziału w wykonaniu zamówienia) , mogących wykonywać nw.
funkcje: a. Kierownik budowy Kierownikiem Budowy - jedna osoba posiadająca
uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo
budowlane (tj.Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623) która posiada doświadczenie w
sprawowaniu funkcji kierownika budowy obiektów użyteczności publicznej. b.
Kierownik robót branży sanitarnej Kierownikiem robót w specjalności sieci i
instalacji sanitarnych - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
obejmujące kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7
lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz.1623), która
posiada doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy obiektów
użyteczności publicznej.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca spełnia
powyższy warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową co
najmniej 250 000 PLN i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
minimalną sumę ubezpieczenia 150 000 PLN
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących
najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w
sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy
(sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) 2) kosztorys
ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego, zgodny w
zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Wykonawca
zobowiązany jest do wyceny wszystkich pozycji z przedmiaru robót, bez
możliwości ich pomijania. Ceny jednostkowe winny być ustalone wg kalkulacji
własnej Wykonawcy i obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót. 3)
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w
przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (sporządzony według
wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ) lub inne dokumenty udowadniające,
że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym
do należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 4) Pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie
wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru).5) harmonogram
rzeczowo-finansowy, 6)zaparafowany projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 90
·
2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna, adres strony, na której będzie
prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na
podstawie określonych poniżej warunków: a. zmiana dokonana na podstawie art.23
pkt 1 Ustawy -Prawo budowlane, zmiana w rozwiązaniach projektowych jeżeli są
one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót
budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; b. zmiana dokonana na podstawie
art. 20 ust.1 pkt4 lit.b) ustawy - Prawo budowlane, uzgodniona możliwość
wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych, zgłoszonych
przez kierownika budowy, zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w
trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej
przewidzieć; c. zmiany dokonane zostaną podczas wykonywania robót i nie
odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego przedmiaru robót; d. zmiana
wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów
dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; e. Zmiana personelu
Wykonawcy lub Zamawiającego;
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.godzieszewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy Godziesze Wielkie ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina
09:00, miejsce: Urząd Gminy Godziesze Wielkie ul. 11 Listopada 10, 62-872
Godziesze Małe, pokój nr 5 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Niniejsze zadanie jest współfinansowane ze środków Narodowego
Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
DOKUMENTY DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
Przedmiar robót
Opis techniczny
Rysunki
Specyfikacja Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
Lista wiadomości