Ogłoszenie o przetargach
15.03.2018r.-Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.:„Budynek Tradycji Gminy Godziesze Wielkie" wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Godziesze
Wielkie, dnia 13 marca 2018 r.
Zapytanie ofertowe
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budynek Tradycji Gminy Godziesze
Wielkie" wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem samochodów osobowych ,
na działkach nr 520/4 i 527/2 w miejscowości Godziesze Wielkie, Gmina Godziesze
Wielkie.
Nr sprawy:
ZP.271.37.2018
Postępowanie nie
podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wartość
zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art. 4
pkt 8 ustawy).
1.
Zamawiający:
Gmina Godziesze Wielkie
ul. 11 Listopada nr 10
62-872 Godziesze Małe
e-mail: godziesze-wi@zgwrp.org
godziny urzędowania : 7.00 - 15.00
2.
Nazwa zadania:
„Budynek Tradycji Gminy
Godziesze Wielkie" wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem samochodów
osobowych , na działkach nr 520/4 i 527/2 w miejscowości Godziesze Wielkie,
Gmina Godziesze Wielkie.
"
3.
Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
Zakres przedmiotu
zamówienia obejmuje obowiązek sprawowania funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego nad realizacją zadania
pn.:
" Budynek Tradycji
Gminy Godziesze Wielkie" wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem
samochodów osobowych , na działkach nr 520/527/2 w miejscowości Godziesze
Wielkie, Gmina Godziesze Wielkie.
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć
będzie:
1)
Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie
kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, SIWZ, przepisami oraz
zasadami wiedzy technicznej,
2)
Pełna dyspozycyjność dla potrzeb realizacji przedmiotu
zamówienia,
3)
Obecność na budowie minimum 2 razy w tygodniu w okresie
realizacji robót oraz na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy,
4)
Systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy,
5)
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów
budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych
wadliwych
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
6)
Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu
lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach
częściowych,
7)
Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót
poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia
nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających
odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz
dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania
w budownictwie wyrobów budowlanych,
8)
żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania
poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także
wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła
wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub
pozwoleniem na budowę,
9)
Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień, wątpliwości
dotyczących projektu
i zawartych w nim rozwiązań,
10) Udzielanie
wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia,
11) Udział
w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z władzami samorządowymi i
mieszkańcami,
12) Kontrolowanie
stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska
naturalnego, a także przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP,
13) Wstrzymanie
robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem
i przepisami BHP,
14) Sprawdzanie
wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz
poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju
i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
15) Stwierdzenie
zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wykonanych robót,
uczestniczenie w odbiorze,
16) Poświadczenie
terminu zakończenia robót,
17) Bieżące
informowanie zamawiającego o wszystkich problemach związanych z realizacją inwestycji,
18) Inne
zadania wynikające z przepisów prawa.
Przedmiotem zamówienia jest
Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:
Nazwa
i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 - roboty budowlane
CPV
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich
części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
CPV
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
CPV
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
CPV
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
CPV
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
CPV
45312310-3 ochrona odgromowa
CPV
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne
CPV 34953300-5
chodniki
CPV 45223300-9 Roboty budowlane w
zakresie parkingów .
Dokumentacja projektowa dla ww. zadania inwestycyjnego
dostępna jest na stronie internetowej: http://pgodzieszew.wokiss.pl/bip/zamowienia-publiczne/ogloszenie-o-przetargach.html?pid=3053
Fakturowanie za pełnienie funkcji inspektora
nadzoru będzie po bezusterkowym odbiorze
robót dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2.
4.
Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5.
Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca,
który:
1) dysponuje osobą zdolną do wykonania
zamówienia, tj. dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do nadzorowania robotami w branży
ogólnobudowlanej i drogowej.
Na potwierdzenie spełnienia warunku
należy załączyć do oferty podpisane oświadczenie wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
oraz stosowne kopie dokumentów(potwierdzone za zgodność z oryginałem) tj. decyzja
o nadaniu uprawnień wymaganych przepisami prawa budowlanego , aktualne
zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające
przynależności tej osoby do izby .
2) tj. w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wykonał usługę nadzoru nad co najmniej jedną
inwestycją (obiektem publicznym) odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o
wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto.
Na potwierdzenie spełnienia warunku
należy załączyć do oferty stosowne referencje potwierdzające powyższe.
7.
Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych
kryteriów.
Przy wyborze ofert zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
Kryterium: cena - waga 100%
Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie
ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie
liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zaproponowana cena powinna zawierać:
- wartość netto usługi określoną w oparciu o
przedmiot zamówienia,
- obowiązujący podatek od towarów i usług
(VAT),
- wartość brutto usługi ( z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku).
Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zaoferuje najniższą cenę
brutto.
8.
Termin i miejsce realizacji zamówienia
Miejsce inwestycji: Godziesze
Wielkie
-
termin realizacji zamówienia
- Zadanie nr 1 -preferowany termin realizacji robót budowlanych objętych nadzorem
- do 31.07.2018 r. (chyba że wykonawca robót budowlanych
zaproponuje krótszy lub dłuższy termin wykonania przedmiotu zamówienia w
stosunku do terminu preferowanego przez Wykonawcę).
- Zadanie nr 2 - preferowany termin
realizacji robót budowlanych objętych nadzorem - do
31.08.2018 r. (chyba że wykonawca robót
budowlanych zaproponuje krótszy lub dłuższy termin wykonania przedmiotu
zamówienia w stosunku do terminu preferowanego przez Wykonawcę).
9.
Termin związania ofertą
Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc
od upływu terminu składania ofert.
10. Miejsce,
sposób i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć (za
pośrednictwem poczty/kuriera lub osobiście),
w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie
w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność, w siedzibie
Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich, ul. 11 Listopada nr 10,
pokój nr 5 (sekretariat) 62-872 Godziesze Małe, z dopiskiem:
Oferta na pełnienie funkcji inspektora
nadzoru inwestorskiego -
„Budynek
Tradycji Gminy Godziesze Wielkie" wraz z infrastrukturą towarzyszącą i
parkingiem samochodów osobowych , na działkach nr 520/4 i 527/2 w miejscowości
Godziesze Wielkie, Gmina Godziesze Wielkie.
w terminie do 26 marca 2018 r. do godziny 09.00.
Oferty, które wpłyną do siedziby Urzędu
Gminy Godziesze Wielkie po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane
bez otwierania.
Oferta musi być złożona w formie
pisemnej i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie
z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym
dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta. Oferta musi zawierać
następujące dokumenty:
1) Ofertę cenową - zał. nr 1
2) Oświadczenie o spełnianiu warunku dot.
doświadczenia - zał. nr 2. Wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych
warunków.
11. Osoby
upoważnione do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktów z
wykonawcami z ramienia zamawiającego jest Alicja Jędrasiewicz tel. 62/7611089
w. 31, e-mail: godziesze-wi@zgwrp.org.pl
12. Unieważnienie
postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia
postepowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
1. Wzór oferty cenowej
2. Wzór oświadczenia o
spełnianiu warunku udziału w postępowaniu
3. Wzór umowy
Lista wiadomości