Godziesze Wielkie, dnia 25 listopada 2020 roku
OR.U.271.14.2020
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na usługi społeczne
Zgodnie z art. 138o ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Gmina Godziesze Wielkie ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 750 000 euro, na „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Godziesze Wielkie w 2021 roku”
Nazwa i adres zamawiającego
Gmina Godziesze Wielkie
Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10
62 – 872 Godziesze Małe
tel.: 62 7611089 faks: 62 7611158, e-mail:
adres strony internetowej: www.godzieszewielkie.pl
NIP: 9680872984, REGON: 250855162
I. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Godziesze Wielkie w 2021 roku”, zgodnie ze specyfikacją ilościową znajdującą się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką pocztową w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego.
3) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do odbioru przesyłek pocztowych w siedzibie Zamawiającego.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Kod CPV: 64110000-0 Usługi pocztowe
II. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie będzie realizowane od dnia 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
IV. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
W celu potwierdzenia uprawnienia do reprezentacji, Wykonawca musi załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
V. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041 ze zm.).
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedstawić:
1) aktualne zezwolenie wydane przez prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe lub
2) zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonych przez Prezesa UKE w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Dokument należy złożyć w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
VI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
Małgorzata Banaś – Urząd Gminy Godziesze Wielkie tel. 62 7611089 wew. 26
Mirosława Kubacka – Urząd Gminy Godziesze Wielkie tel. 62 7611089 wew. 44
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Ofertę oraz wszelkie załączone dokumenty należy sporządzić w sposób czytelny, w formie pisemnej, w języku polskim.
3) Oferta (wraz z załącznikami przewidzianymi przez Zamawiającego) musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4) Dokumenty wymagane od wykonawców, wskazane w pkt. IV niniejszego ogłoszenia, muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Forma – podpis, imienna pieczątka i oświadczenie: „za zgodność z oryginałem”.
5) Ofertę należy przygotować na formularzu (lub zgodnie z jego treścią) stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu.
6) Oferta wraz z wymaganymi dokumentami musi być opakowana w zamkniętą kopertę, opatrzoną pieczęcią Wykonawcy (lub nazwą i adresem wykonawcy) i oznaczona:
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Godziesze Wielkie w 2021 roku. NIE OTWIERAĆ PRZED 08.12.2020 r. GODZ. 915”
Nie oznaczenie oferty w powyższy sposób może być przyczyną jej otwarcia przed wyznaczonym terminem!
7) Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami i wymaganymi dokumentami muszą być ponumerowane. Wymagane, jest aby oferta oraz wszystkie załączniki były połączone w sposób trwały, a wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
8) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VIII. Termin oraz inne informacje dotyczące składania i otwarcia ofert
1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe, Sekretariat - p. 5, w terminie do dnia 08.12 2020 r. do godziny 900
2) Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom bez ich otwierania.
3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.12.20120 r. o godzinie 915 w Urzędzie Gminy Godziesze Wielkie
4) Otwarcie ofert jest jawne.
5) Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
6) Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące cen.
IX. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
1) Cena oferty musi zawierać wszystkie elementy cenotwórcze wynikające z zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Cenę oferty należy wyrazić w złotych polskich.
3) Wykonawca może podać tylko jedną cenę.
4) Obliczając cenę oferty należy podać: wartość brutto (cena oferty), wartość netto oraz stawkę podatku VAT.
5) Ceny należy zaokrąglać do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza należy pomijać, a końcówki 0,5 grosza i wyższe należy zaokrąglać do 1 grosza.
6) Stawka podatku VAT musi zostać określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 106 ze zm.).
X. Kryteria oceny ofert
Kryteria, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia (wag) tych kryteriów:
Oferty będą oceniane z określonym procentowym znaczeniem:
Cena brutto 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
XI. Wybór najkorzystniejszej oferty
1) Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, która uzyska największą liczbę punktów. Obliczenie uzyskanych ilości punktów przeprowadzone będzie na podstawie kryterium oceny ofert.
2) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej wszystkich Wykonawców drogą elektroniczną, na adres mailowy podany w ofercie.
3) Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia Zamawiający zamieści na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę podmiotu, z którym zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego.
4) Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego, zamówienie nie zostanie udzielone.
XII. Istotne postanowienia umowy
Wzór istotnych postanowień umowy stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu.
XIII. Inne informacje
Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyny.
XIV. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Godziesze Wielkie z siedzibą Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe, tel. 62/7611089,
e-mail:
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Godzieszach Wielkich jest Pan Piotr Kropidłowski, kontakt: adres e-mail:
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej równowartości kwoty 750 000 euro na „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Godziesze Wielkie w 2021 roku”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Zamawiający informuje, iż wykonawca podpisując się pod ofertą podpisuje się jednocześnie pod oświadczeniem dot. wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Załączniki stanowiące integralną część ogłoszenia o zamówieniu:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1
(załacznik do formularza ofertowego - formularz ilościowy)
2) Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 2
Wójt Gminy Godziesze Wielkie
/-/ Józef Podłużny
Zmodyfikowane w dniu 03.12.2020 roku załączniki do ogłoszenia o zamówieniu:
Formularz ofertowy - załacznik nr 1
(załącznik do formularza ofertowego - odbiór przesyłek)
Wójt Gminy Godziesze Wielkie
/-/ Józef Podłużny
Godziesze Wielkie, dnia 06.11.2020r.
ZAMÓWIENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE
o wartości poniżej 750.000 euro
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci upośledzonych umysłowo lub wskazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie gminy Godziesze Wielkie w 2021 roku”
1. Zamawiający : Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzieszach Wielkich
ul. 11 listopada 10, 62-872 Godziesze
tel./fax 62 761 14 78
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w formie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art.138g w związku z art.138o, ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.).
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia oznaczony został we Wspólnym Słowniku Zamówień kodami:
85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
Usługa będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie na podstawie: ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2019, poz.1507 z późn. zm.) Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz. U. z 2005 Nr 189, poz.1598 z późn. zm.).
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci upośledzonych umysłowo lub wskazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych w miejscu zapewnionym przez wykonawcę lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu świadczeniobiorców, którym Zamawiający przyznał te usługi stosowną decyzją administracyjną.
Na przedmiot zamówienia składa się wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci upośledzonych umysłowo lub wskazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych w miejscu zapewnionym przez wykonawcę lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu świadczeniobiorców polegających na:
a) uczeniu i rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:
- kształtowaniu umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowaniu do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzeniu treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieraniu, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: samoobsługa, dbałość o higienę i wygląd,
- wsparciu psychologicznym, rozmowach terapeutycznych.
b) wspieraniu psychologiczno-pedagogicznym i edukacyjno-terapeutycznym zmierzającym do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;
c) zapewnieniu dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, między innymi: logopedy, terapeuty integracji sensorycznej, pedagoga specjalnego w zależności od potrzeb
d) usprawnianiu w różnych formach terapii zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2020r., poz. 1398 z późn. zm.)
Ze względu na stan zdrowia dzieci wymagane jest zapewnienie:
- terapii pedagogicznej
- terapii psychologicznej
- terapii logopedycznej
- terapii integracji sensorycznej
- trening umiejętności społecznych
- terapii taktylnej
- Play Attention
Szacunkowa liczba świadczeń wynosi 2.400 godzin w okresie realizacji zamówienia.
Liczba godzin może ulec zmianie w zależności od kształtowania się liczby świadczeniobiorców lub rzeczywistych potrzeb.
Zamawiający zastrzega możliwość wykonywania usług, o których mowa w umowie w godzinach dopołudniowych jak i popołudniowych.
Lokale, w których wykonywane będą poszczególne terapie winny być wyposażone w sprzęt niezbędny do realizacji zajęć.
Do obowiązków Wykonawcy należy także prowadzenie imiennego wykazu wykonanych usług zawierającego liczbę godzin z podpisami osoby wykonującej usługę i podpisami świadczeniobiorcy/opiekuna potwierdzającymi wykonanie usługi.
4. Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji zamówienia : od 02.01.2021r do dnia 31.12.2021r.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy co do których jest brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 i 24 ust.5 ustawy Pzp.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu;
Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do wykonania zamówienia oraz, że osoby te posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2005r. Nr 189 poz.1598 z późn. zm.). Osoby świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych muszą posiadać stosowne kwalifikacje, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r., w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz. U. z 2005r., poz. 1598 z późn. zm.) oraz posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
1) szpitalu psychiatrycznym;
2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
5) zakładzie rehabilitacji;
6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznym
W trakcie trwania umowy kadra nie może ulec zmianie, dopuszcza się ewentualną zmianę terapeuty w szczególnie uzasadnionych przypadkach za zgodą opiekuna dziecka.
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy :
1) Podstawowym elementem oferty jest: wypełniony i podpisany "Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
2) Oświadczenie pn. „Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania” o którym mowa w art. 24 ust.1 pkt. 13-22 ustawy Pzp. – załącznik nr 2
3) W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy (przynależność do grupy kapitałowej) – załącznik nr 3.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od otwarcia ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej ww. oświadczenie można złożyć wraz z ofertą.
4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków oraz, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – załącznik nr 4.
5) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia – załącznik nr 5. Zamawiający wymaga zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2005r. Nr 189 poz.1598 z późn. zm.) dołączenia do wykazu czytelnych kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie i ukończone kursy.
6) Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 6
9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami proszę składać do 27.11.2020r., do godziny 10.00, w siedzibie: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzieszach Wielkich ul. 11 listopada 10, 62-872 Godziesze Wielkie, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci upośledzonych umysłowo lub wskazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na zamieszkałych na terenie gminy Godziesze Wielkie w 2020 roku”
Ofertę można przesłać faxem lub e-mailem a następnie dosłać pocztą pod wskazany wyżej adres.
10. Kryteria oceny ofert.
Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty ocenie podlegać będzie cena brutto oferty – waga 100%
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najkorzystniejszą ceną.
11. Inne informacje.
Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowystanowiącym załącznik nr 6 do zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyny.
12. Ochrona danych osobowych.
Wykonawcy mogą się z nim kontaktować w następujący sposób:
1) listownie na adres: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Godzieszach Wielkich, ul. 11 listopada 10, 62-872 Godziesze,
2) poprzez e-mail:
3) telefonicznie: 62 761 14 78.
1) ustawy Pzp i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych;
2) ustawy z dnia 14 lipca 1983r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020r poz. 164).
1) osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8, art. 96 ust. 3, art. 139 ust. 3 ustawy Pzp oraz przepisy ustawy z dnia 6 września 2001r o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019r poz. 1429 z późn. zm.);
2) przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego w szczególności: Krajowej Izby Odwoławczej, Sądów powszechnych, Prokuratury, Policji, Najwyższej Izby Kontroli, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, organów kontrolnych instytucji finansującej, właściwego Wojewody, Regionalnej Izby Obrachunkowej.
Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej, może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 5 ust.2 ustawy z dnia 6 września 2001r o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019r poz. 1429 z późn. zm.).
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub umową w sprawie zamówienia publicznego mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii, w tym świadczeniem usług serwisowych. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, również w odniesieniu do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub jego załączników, przy czym w przypadku gdy wykonanie prawa dostępu do swoich danych i otrzymania ich kopii wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania udzielenie zamówienia publicznego,
2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Aby skorzystać z praw, o których m owa wyżej w ppkt 1-4) należy się skontaktować z Administratorem lub Inspektorem ochrony danych.
Małgorzata Kubiak
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Godzieszach Wielkich
Załączniki do zamówienia:
3) oświadczenie –grupa kapitałowa,
4) oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i składkami ZUS,
Copyright Godziesze Wielkie © 2021. Wykonanie: JTC Software