Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 roku, poz. 609 z późn. zm.) zwołuję V sesję Rady Gminy Godziesze Wielkie na dzień:
Projekt porządku obrad:
- Otwarcie sesji.
- Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych w wyborach uzupełniających do Rady Gminy Godziesze Wielkie.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z obrad II, III, IV sesji Rady Gminy Godziesze Wielkie.
- Sprawozdanie Wójta Gminy o jego pracach w okresie międzysesyjnym.
- Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:
- powołania Komisji Inwentaryzacyjnej Mienia Komunalnego,
- ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników oraz dla kandydatów na strażaków ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych funkcjonujących na terenie Gminy Godziesze Wielkie,
- określenia szczegółowych warunków i trybu zwolnienia od podatku rolnego gruntów gospodarstw rolnych, na których zaprzestano produkcji rolnej,
- zarządzenia poboru podatków w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso,
- zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso,
- zmiany uchwały budżetowej Gminy Godziesze Wielkie na rok 2024,
- zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Godziesze Wielkie na lata 2024-2032.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Zapraszam również do wzięcia udziału we wspólnym posiedzeniu Komisji Rady Gminy Godziesze Wielkie, na którym będą opiniowane projekty uchwał w dniu 11 września 2024 roku o godz. 900 w „Domu Tradycji” ul. 11 Listopada 1 w Godzieszach Wielkich.
Projekty uchwał zamieszczono na stronie: http://godzieszewielkie.esesja.pl/
„Klub Sołtysa” odbędzie się 11 września 2024 roku o godzinie 800 w „Domu Tradycji” ul. 11 Listopada 1 w Godzieszach Wielkich.
Przewodniczący Rady Gminy Godziesze Wielkie
Radosław Marek