Dożynki Gminne w dniu 15 sierpnia 2013r.
III Festiwal Tradycyjnych Smaków w "Krainie Nocy i Dni" w dniu 15 sierpnia 2013r.
Informacja o możliwości ubiegania się o przyznanie stypendium szkolnego
Wniosek o przyznanie stypendium szkolnego w roku szkolnym 2013/2014
Oferta realizacji zadania publicznego - I część
Godziesze Wielkie: BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI GODZIESZE MAŁE, GMINA GODZIESZE WIELKIE
Numer ogłoszenia: 102199 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziesze Wielkie , ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Wielkie, woj. wielkopolskie, tel. 062 7611089, faks 062 7611053.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI GODZIESZE MAŁE, GMINA GODZIESZE WIELKIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi budowa biologiczno - mechanicznej oczyszczalni ścieków w Godzieszach Małych, o przepustowości Qśr.d. = 125 m3/d. Projektowana oczyszczalnia będzie opierała się na metodzie osadu czynnego i procesach tlenowych. Do oczyszczalni ścieki będą dopływały systemem nowo budowanej kanalizacji sanitarnej. Ścieki z terenu zlewni ulic Ostrowskiej i Zadowickiej w Godzieszach Małych będą doprowadzane grawitacyjnie do pompowni ścieków surowych na terenie oczyszczalni ścieków, skąd będą następnie tłoczone na zestaw do mechanicznego oczyszczania - sito piaskownik. W sito piaskowniku wszystkie ścieki będą podawane na sito bębnowe, gdzie następować będzie separacja ciał stałych. Odseparowane skratki będą płukane, odsączane, zagęszczane i transportowane do pojemników. Natomiast piasek oddzielony ze ścieków będzie gromadzony w piaskowniku poziomym , skąd będzie następnie transportowany do odpowiedniego pojemnika. Z sito piaskownika podczyszczone ścieki będą kierowane do komory retencyjnej zbiornika oczyszczalni. Komora retencyjna będzie wyposażona w pompę wirową zatapialną służącą do okresowego przepompowania ścieków do zbiornika bioreaktora oraz mieszadło zatapialne służące do ujednolicania składu ścieków surowych. Ponadto zbiornik będzie wyposażony w sondy pomiaru poziomu napełniania , które zapobiegają przepełnieniu zbiornika. Czas zatrzymania ścieków w komorze retencyjnej będzie wynosił 12 h. Kolejnym urządzeniem w ciągu technologicznym będzie reaktor biologiczny, w którym ścieki będą oczyszczane metodą niskoobciążonego osadu czynnego. Powietrze do napowietrzania ścieków dostarcza dmuchawa. Napowietrzanie ścieków odbywać się będzie za pomocą dyfuzorów ruchowych membranowych podających sprężone powietrze w postaci drobnych pęcherzyków. Dodatkowo zainstalowane będą sondy poziomu ścieków uniemożliwiające przepełnienie reaktora. Oczyszczalnie biologiczne prowadzone będzie w reaktorze przy cyklicznym charakterze jego pracy. Ścieki surowe ze zbiornika retencyjnego będą przepompowane dwa razy na dobę do bioreaktora i denitryfikację oraz usuwanie związków fosforu dzięki odpowiedniej sekwencji warunków tlenowych i beztlenowych. W celu utrzymania osadu biologicznego w stanie zawieszonym w ściekach w trakcie procesu denitryfikacji w bioreaktorze przewidziano uruchomianie mieszadła zatapialnego. Osad biologiczny nadmierny będzie częściowo stabilizowany tlenowo w zbiorniku bioreaktora, a następnie wypompowywany po zakończeniu każdego cyklu oczyszczania do wydzielonej komory osadów w zbiorniku oczyszczalni. W komorze tej osad będzie dale stabilizowany tlenowo. Ustabilizowany osad będzie następnie kierowany do odwodnienia ciśnieniowego w workownicy. Odwodniony i ustabilizowany osad będzie gromadzony na wydzielonej tacy w workach i okresowo wywożony na składowisko. Odwodnione osady będą gromadzone w workach na tacy, gdzie przez okres około 2-3 miesięcy będzie miało miejsce ich dalsze grawitacyjne odwodnienie. Odwodnienie osady będą wywożone przez odbiorcę osadów. Za zbiornikami oczyszczalni ścieków zaprojektowano studnię pomiarową, w której zostanie zainstalowany przepływomierz elektromagnetyczny służący do dokładnego pomiaru ilości oczyszczonych ścieków odprowadzanych do środowiska. Ż komory pomiarowej ścieki przetłaczane będą do studzienki rozprężnej, skąd grawitacyjnie będą odprowadzane do odbiornika - rowu melioracyjny. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - wykonanie dokumentacji powykonawczej - wykonanie prób szczelności sieci i zbiorników, pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych - wykonanie rozruchu oczyszczalni ścieków na bazie ścieków dopływających min. z 30 posesji - uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie - uzyskanie efektu ekologicznego potwierdzonego przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27-4, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.25.22.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dostarczy: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty); 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informację z KRK muszą złożyć odpowiednio: przedsiębiorca w przypadku osób fizycznych, wspólnik w przypadku spółek jawnych, partner lub członek zarządu w przypadku spółek partnerskich, komplementariusz w przypadku spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujący członek organu zarządzającego w przypadku osób prawnych, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy informacji o orzeczeniu przez sąd zakazu ubiegania się o zamówienie przez podmioty zbiorowe, wydanym na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary). Zamawiający na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń z art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający w celu spełnienia warunku określa obowiązek wskazania w wykazie minimum 1 inwestycji polegającej na budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż (Qd)śr=125m3/d w układzie SBR, z potwierdzeniem należytego ich wykonania. Zamawiający na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu dokona oceny spełnienia warunku według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w celu spełnienia warunku sporządza wykaz narzędzi i wyposażenia zakładu dostępnych wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zamawiający na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu dokona oceny spełnienia warunku według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Kierownik budowy - branży sanitarnej - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy; - w okresie ostatnich 10 lat wykazać się realizacją przynajmniej jednej inwestycji polegającej na budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości min.(Qd)śr=125m3/d w układzie SBR, 2. Kierownik robót - branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadający: , - co najmniej 5 letnie doświadczenie w robotach z zakresu konstrukcyjno - budowlanego, w tym, co najmniej 5 lat na stanowisku kierownika takich robót; 3. Kierownik robót - branży elektrycznej - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w robotach z zakresu instalacji elektroenergetycznych, w tym, co najmniej 5 lat na stanowisku kierownika takich robót; Wszyscy ww Kierownicy muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego przez ww. Kierowników, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z załączeniem kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, a także przynależność Właściwego Samorządu Zawodowego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający na podstawie złożonych dokumentów dokona oceny spełnienia warunku według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca będzie znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 1,5 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1,5 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub opinię banku o posiadaniu przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W celu przeliczenia na PLN wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. b) posiadać (aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 PLN. Zamawiający na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów dokona oceny spełnienia warunku według formuły spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godzieszewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe, pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe, pokój nr 5 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Złożony został wniosek do Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach naboru w 2013 roku..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego z załącznikami
2. Opis techniczny do wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego
3. Projekt zagospodarowania terenu
4. Projekt architektoniczno-budowlany
a) Branża budowlana
b) Branża instalacyjna
c) Branża elektryczna
5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - sieci i instalacje elektryczne ST-04
9. Przedmiar robót z tabelą elementów scalonych - roboty instalacyjne i technologiczne
10. Przedmiar robót z tabelą elementów scalonych - roboty elektryczne i AKPiA
11. Przedmiar robót z tabelą elementów scalonych - roboty budowlane
12. Dokumentacja Geotechniczna
13. Raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
Godziesze
Wielkie: 1. Przebudowa drogi gminnej nr 675910P w miejscowości Rafałów, Gminy
Godziesze Wielkie 2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr
675911P w miejscowości Końska Wieś
Numer ogłoszenia: 168382 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziesze Wielkie , ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Wielkie, woj. wielkopolskie, tel. 062 7611089, faks 062 7611053.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przebudowa drogi gminnej nr 675910P w miejscowości Rafałów, Gminy Godziesze Wielkie 2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 675911P w miejscowości Końska Wieś.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Przebudowa drogi gminnej nr 675910P w miejscowości Rafałów. Zakres prac do zadania obejmuje: 1.)Wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 m z obustronnym poboczami, poszerzenie istniejącej podbudowy o 0,5m na odcinku 127,6 mb, Projektowana konstrukcja nawierzchni: Na odcinku drogi od km 0+000 do km 0+300 i od km 0+350 do 1+858,24 4cm - nawierzchnia bitumiczna w-wa ścieralna 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Na odcinku od km 0+300 do km 0+350 4 cm - nawierzchnia bitumiczna w-wa ścieralna 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Na odcinku od km 1+858,24 do km 1+882,78 4 cm - nawierzchnia bitumiczna w-wa ścieralna 25 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 2.)Wykonanie pobocza: 10 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Od km 0+000 do km 0+483 oraz od km 1+000 do km 1+861 pobocza o szerokości 0,25 Od km 0+600 do km 1+000 pobocza o szerokości 0,50m Od km 0+483 do km 0+600 pobocza o szerokości 0,75m Od km 1+681 do km 1+880 pobocza o szerokości 1,0 m. W projekcie przebudowy nawierzchni drogi zachowany został jej dotychczasowy przebieg. Na planie zagospodarowania terenu przedstawiono zakres budowy wraz z rozwiązaniami geometrycznymi w planie. 3.)Przebudowa przepustu W km 0+003,50 przebudowa przepustu z rur betonowych fi 400 na rury PCV fi 400 o długości 11,0 m wraz ze ściankami czołowymi, oraz odmulenie istniejącego rowu wzdłuż drogi gminnej na długości 50 m ( 2x 25m). 4.)Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe poprzez zachowanie stanu istniejącego przebiegu drogi w planie i zachowaniem istniejących spadków podłużnych i poprzecznych, które dotychczas zapewniały odwodnienie przedmiotowej drogi. Od km 1+478,50 do km 1+619,50 przewidziano renowację istniejącego drenażu w celu poprawy odwodnienia korpusu drogi na tym odcinku. 5.)Oznakowanie pionowe Na drodze 675903P przed skrzyżowaniem z drogą 675910P należy ustawić tablice F-6, a następnie znaki D-1, Na wlocie w drogę 675910P ustawić znak B-5 8t z tabliczką nie dotyczy mieszkańców wsi Rafałów oraz znak B-33 40 Wylot drogi ze względu na złą widoczność oznakować znakiem B-20. Na drodze 675941P ustawić odpowiednio znaki A-IA-2 ze znakiem A-6b, A-6c, a następnie tablice F-6 Na drodze 675910P ustawić znak A-1, a sam zakręt w prawo zabezpieczyć tablicą kierującą U-3c, Na wlocie w drogę 675910P ustawić znak B-5 8t z tabliczka nie dotyczy mieszkańców wsi Rafałów oraz znak B-33 40 Wylot z drogi ze względu na złą widoczność oznakować znakiem B-20. Znaki winny być grupy wielkości ŚREDNIE o licu z folii odblaskowej II generacji. ZADANIE NR 2 Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 675911P w miejscowości Końska Wieś na powierzchni 1200 m² (nakładka) Zakres prac do wykonania obejmuje ułożenie nawierzchni bitumicznej w-wa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu na istniejącej ( pokruszonej) nawierzchni asfaltowej na długości 300 mb i szerokości 4m..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje, protokoły odbioru końcowego potwierdzające że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.godzieszewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich Godziesze Wielkie ul. 11Listopada 10 62-872
Godziesze Małe, pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich Godziesze Wielkie ul. 11Listopada 10 62-872 Godziesze Małe, pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
DOKUMENTY DO POBRANIA:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zaproszenie na Powiatowe Obchody Dnia Strażaka- 4 maja 2013r.
Zaproszenie
do udziału w dialogu technicznym
Gmina Godziesze Wielkie działając na podstawie art. 31a i 31b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z poźn. zm.) informuje, o zamiarze przeprowadzenia dialogu technicznego w rozumieniu w/w ustawy poprzedzającego przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie:
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Godziesze Wielkie.
Załączniki:
1. Szczegółowe informacje dotyczące udziału w dialogu technicznym
2. Formularz zgłoszenia udziału w czynnościach dialogu technicznego
Copyright Godziesze Wielkie © 2021. Wykonanie: JTC Software