Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Godziesze Wielkie (skan)
Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego
Plan ogólny
Instrukcja wypełniania wniosku do planu ogólnego
Materiały instruktażowe
Dane przestrzenne w formacie GML
IK.6722.1.2024 Godziesze Wielkie, 9 października 2024 r.
OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Godziesze Wielkie
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Godziesze Wielkie uchwały nr III/16/2024 z dnia 5 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Godziesze Wielkie.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski do planu na piśmie utrwalonym w postaci papierowej w Urzędzie Gminy Godziesze Wielkie, Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej - platformy ePUAP w terminie do dnia 15 listopada 2024 r. Wnioski złożone po upływie wyżej podanego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu, adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada.
Wnioski należy składać wyłącznie za pomocą „FORMULARZA PISMA DOTYCZĄCEGO AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO” ustalonego rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509), dostępnego na stronie Urzędu https://www.godzieszewielkie.pl/bip/plan-ogolny-gminy-godziesze-wielkie lub w Urzędzie Gminy Godziesze Wielkie, Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe.
Równocześnie na podstawie art. 39 ust. 1, art. 40 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko ww. planu ogólnego Gminy Godziesze Wielkie.
Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Godziesze Wielkie.
Jednocześnie zainteresowani mogą składać wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko na piśmie w Urzędzie Gminy Godziesze Wielkie, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz przez platformę ePUAP bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, w terminie podanym powyżej.
Wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostają bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków i uwag jest Wójt Gminy Godziesze Wielkie. W przedmiotowej sprawie postępowanie o transgranicznym oddziaływaniu na środowisko nie jest prowadzone.
Mariusz Szyszkiewicz
Wójt Gminy
Informacje dotyczące danych osobowych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Godziesze Wielkie reprezentowana przez Wójta z siedzibą w Urzędzie Gminy Godziesze Wielkie przy ulicy 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe.
Z administratorem mogą się Państwo kontaktować przez adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź pod wskazanym wyżej adresem siedziby.
Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych. Z inspektorem można się skontaktować przez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu realizacji obowiązku prawnego wynikającego z Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO) w celu złożenia uwag do projektu.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości składania uwag.
Dane osobowe mogą być ujawnione jedynie właściwie upoważnionym osobom fizycznym, prawnym lub innym odbiorcom posiadającym podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcom, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
W uzasadnionych przypadkach przysługują Pani/Panu następujące prawa: prawo dostępu, prawo do sprostowania, prawo do ograniczenia, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do usunięcia, prawo do przenoszenia, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.