Godziesze Wielkie, 4 listopada 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich zaprasza w drodze rozeznania cenowego do składania ofert na zakup i dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Godziesze Wielkie w 2020 roku.
Zamawiający:
Gmina Godziesze Wielkie
ul. 11 Listopada nr 10, 62-872 Godziesze Małe,
NIP: 968-08-72-984
tel. 62/7611089; tel/fax 62/7611158
e-mail:
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Godziesze Wielkie w 2020 roku, wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Materiały biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego, do Urzędu Gminy Godziesze Wielkie z siedzibą w Godzieszach Wielkich przy ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe, na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, według cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo - cenowym (dotyczy produktów zawartych w Formularzu).
- Materiały biurowe dostarczane będą w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia.
- Termin ważności materiałów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego.
- Materiały, o których mowa w ofercie cenowej winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz rzeczowo - cenowy (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania) oraz projekt umowy (Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania)
Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji usługi: od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać:
- Załącznik Nr 1 - Formularz oferty,
- Załącznik Nr 2- Wypełniony i podpisany Formularz rzeczowo – cenowy,
- Załącznik Nr 3- Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy,
- Załącznik Nr 4 - Zatwierdzony projekt umowy,
- odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Miejsce i termin składania ofert:
Pisemną ofertę należy złożyć w terminie do 20 listopada 2019 r. do godz. 1500 na adres Zamawiającego w sekretariacie, w zamkniętej kopercie z napisem: Oferta na „Zakup i dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Godziesze Wielkie w 2020 roku”
Kryterium oceny i wyboru ofert:
Najniższa cena – 100% (cena zawierająca podatek VAT ) za zakup i dostarczenie materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego.
Cena jednostkowa będzie niezmienna w całym okresie trwania umowy.
Dodatkowe informacje:
- Oferty, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie, że ilości materiałów wskazane w Załączniku Nr 2 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Dodatkowych informacji udziela Joanna Trela pod numerem telefonu 62/7611089 oraz adresem e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:
1) Załącznik Nr 1 – Formularz oferty
2) Załącznik Nr 2 – Formularz rzeczowo – cenowy
3) Załącznik Nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy
4) Załącznik Nr 4 – Projekt umowy
UWAGA! Zamawiający zmienia treść wzoru formularza rzeczowo-cenowego oraz wydłuża termin składania ofert.
Wyjaśnienia do zapytania ofertowego na zakup i dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Godziesze Wielkie w 2020 roku:
Formularz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty otrzymuje brzmienie:
- poz. 3 Koperty bąbelkowe No.I/13 - szt. 50;
- poz. 19 Etykiety uniwersalne samoprzylepne (po 100szt. w opakowaniu) - op. 80;
- poz. 40 Gumki recepturki - gramy 1000;
- poz. 47 Zszywki 24/6 (1000szt. w opakowaniu) - op. 100;
- poz. 48 Zszywki 24/8 (1000szt. w opakowaniu) – op. 40;
- poz. 69 Spinacze duże (50mm 100szt. w opakowaniu) – op. 20;
- poz. 70 Spinacze małe (28mm 100szt. w opakowaniu) – op. 300;
- poz. 102 Papier ozdobny KRATKA kremowy 230g (20szt. w opakowaniu) – op. 30;
- poz. 103 Papier ozdobny FLORYDA kremowy 220g (20szt. w opakowaniu) – op. 30;
- poz. 110 Papier ksero A4 160g (250szt. w ryzie) – ryza 2.
W załączeniu zaktualizowany formularz rzeczowo-cenowy.
Załącznik Nr 2 – Formularz rzeczowo – cenowy
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, pisemnie – listem) na formularzu oferty w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie do dnia 22.11.2019 r. do godz. 12.00.