Ogłoszenie nr 574649-N-2018 z dnia 2018-06-18 r.
Gmina Godziesze Wielkie: Budowa
przyłączy kanalizacyjnych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w
miejscowości Borek, Wolica, Żydów - Etap II - miejscowość Borek, ul. Pogodna
oraz Żydów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziesze Wielkie, krajowy numer
identyfikacyjny 25085516200000, ul. ul. 11 Listopada 10 , 62872 Godziesze
Wielkie, woj. wielkopolskie, państwo Polska,
tel. 627 611 089, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.godzieszewielkie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.godzieszewielkie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.godzieszewielkie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich; Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10,
62-872 Godziesze Małe, pokój nr 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłączy
kanalizacyjnych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości
Borek, Wolica, Żydów - Etap II - miejscowość Borek, ul. Pogodna oraz
Żydów
Numer referencyjny: ZP-U.271.05.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Zakres przedmiotu zamówienia dla budowy przyłączy kanalizacyjnych
do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek, ul. Pogodna
obejmuje budowę 28 szt. przyłączy kanalizacyjnych o łącznej długości 420,20 mb.
Zamawiający informuje, że w cenie ofertowej należy uwzględnić przedmiot
zamówienia pomniejszony o łączną długość wykonanych już odgałęzień, tj. 56 mb.
Zamawiający, w ramach porozumienia spisanego w formie protokołu konieczności
pomiędzy Powiatem Kaliskim a Gminą Godziesze Wielkie, wykonał 28 sztuk
odgałęzień o długości każdego 2 mb, od istniejących zakończeń odgałęzień
kanalizacji sanitarnej w ul. Pogodnej w Borku na terenach działek nr 39/2,
24/1, 24/4, 52/1, 24/3, 58/4, 24/2, 58/3, 58/2, 25/4, 25/1, 64, 26/2, 72/2,
72/1, 79/2, 82, 88/1, 28/2, 88/2, 91, 28/1, 95, 29/1, 99/2, 99/1, 29/2, 83. Szczegółowy
zakres robót określa „Dokumentacja projektowa”, która stanowi załącznik nr 1 do
SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
Dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz
obowiązującymi przepisami prawa. 2. Zakres przedmiotu zamówienia dla budowy
przyłączy kanalizacyjnych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w
miejscowości Żydów obejmuje budowę 68 szt. przyłączy kanalizacyjnych o łącznej
długości 1 625,10 mb. Szczegółowy zakres robót określa „Dokumentacja
projektowa”, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest
do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Dokumentacją projektową, zasadami
wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami
prawa.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45111240-2 |
45231110-9 |
45231340-2 |
45233142-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-28
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-09-28 |
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Preferowany termin wykonania
przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 1 – licząc od dnia zawarcia umowy
(planowany termin zawarcia umowy: 17 lipca 2018 r.) do dnia 10 września 2018r.,
chyba że Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania przedmiotu zamówienia,
wtedy do terminu wskazanego przez Wykonawcę. 2. Preferowany termin wykonania
przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 2 – licząc od dnia zawarcia umowy (planowany
termin zawarcia umowy: 17 lipca 2018 r.) do dnia 28 września 2018r., chyba że
Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania przedmiotu zamówienia, to do
terminu wskazanego przez Wykonawcę.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w
zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w
zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1.
Posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał
w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie
(2) roboty budowlane obejmujące wybudowanie w ramach odrębnych umów
(kontraktów) co najmniej jednej (1) kanalizacji sanitarnej o wartości nie
mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto każda - dla Zadania Nr 1, 2. Posiadał
wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie
ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie (2)
roboty budowlane obejmujące wybudowanie w ramach odrębnych umów (kontraktów) co
najmniej jednej (1) kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż
300.000,00 złotych brutto każda - dla Zadania Nr 2 3. Dysponował osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jedną (1) osobą - Kierownik budowy,
posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278)
lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawa umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika
robót sanitarnych dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej
5-letnie doświadczenie w kierowaniu budową - dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu
jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów
członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych
kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia –
zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.z 2016 r., poz. 65 z późn.
zm.).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór
wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SIWZ (dla Zadania nr 1) oraz załącznik
nr 7 do SIWZ (dla Zadania nr 2). 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności do kierowania robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8
do SIWZ (dla Zadania nr 1) oraz załącznik nr 9 do SIWZ (dla Zadania nr
2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin wykonania |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na
następujących warunkach: a) w przypadku wystąpienia sytuacji trwale
uniemożliwiającej wykonywanie umowy przez Wykonawcę za pomocą osób wskazanych w
jego ofercie - nastąpić może zmiana polegająca na zastąpieniu osób wskazanych w
ofercie innymi osobami o takich samych kwalifikacjach i doświadczeniu
zawodowym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ; b) przedłużenie terminu
wykonania umowy może nastąpić o czas wynikający z zaistnienia następujących
okoliczności dotyczących Zamawiającego, o ile mają lub będą miały wpływ na
wykonanie Przedmiotu umowy - opóźnienie w przekazaniu terenu budowy, opóźnienie
w przekazaniu dokumentacji Robót budowlanych będących Przedmiotem umowy (np.
decyzji o pozwoleniu na budowę, Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji
Technicznych); konieczności ograniczenia Przedmiotu umowy, w szczególności jego
zakresu, ilości, pominięcia poszczególnych Robót budowlanych lub ich elementów,
części, zmiany kolejności realizacji Robót budowlanych; c) przedłużenie terminu
wykonania Przedmiotu umowy o czas opóźnienia Wykonawcy będącego następstwem
okoliczności od niego niezależnych, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało
wpływ na wykonanie Przedmiotu umowy tj. zawieszenie (wstrzymanie) wykonywania
Robót budowlanych przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy wystąpienie siły wyższej, klęski żywiołowej, opóźnienie, utrudnienie
lub przeszkoda spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub
innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy; d)
wystąpienie możliwości podłączenia nowych obiektów, które powstały po
zatwierdzeniu Dokumentacji Projektowej oraz robót towarzyszących związanych z
tą czynnością; 2. Zmiana zawartej umowy może nastąpić także, gdy: a) nastąpi
zmiana stawki podatku VAT/zasad obowiązywania, w takim przypadku Wynagrodzenie
netto pozostaje bez zmian, a zmienia się Wynagrodzenie brutto po zawarciu
pisemnego aneksu do umowy, b) w czasie realizacji Przedmiotu umowy wystąpi
zmiana obowiązujących przepisów prawa istotna dla realizacji Przedmiotu umowy,
w takim przypadku nastąpi zmiana umowy dostosowująca go do zmienionych
przepisów pod warunkiem zachowania zasad korzystnych dla Zamawiającego i uwzględniająca
jego interes ekonomiczny mając na uwadze koszty realizacji Przedmiotu
umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przez
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz.
419) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne,
technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające
wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w
celu zachowania ich poufności. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później
niż w terminie składania ofert, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów wskazanych powyżej.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez
wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „TAJEMNICA
PRZEDSIĘBIORSTWA” lub zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów
oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-07-03, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich, Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada
10, 62-872 Godziesze Małe, tel. 62/7611089, e-mail:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa przyłączy kanalizacyjnych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek, ul. Pogodna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj
i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu
zamówienia dla budowy przyłączy kanalizacyjnych do istniejącej sieci
kanalizacji sanitarnej w miejscowości Borek, ul. Pogodna obejmuje budowę 28
szt. przyłączy kanalizacyjnych o łącznej długości 420,20 mb. Zamawiający
informuje, że w cenie ofertowej należy uwzględnić przedmiot zamówienia
pomniejszony o łączną długość wykonanych już odgałęzień, tj. 56 mb.
Zamawiający, w ramach porozumienia spisanego w formie protokołu konieczności
pomiędzy Powiatem Kaliskim a Gminą Godziesze Wielkie, wykonał 28 sztuk
odgałęzień o długości każdego 2 mb, od istniejących zakończeń odgałęzień
kanalizacji sanitarnej w ul. Pogodnej w Borku na terenach działek nr 39/2,
24/1, 24/4, 52/1, 24/3, 58/4, 24/2, 58/3, 58/2, 25/4, 25/1, 64, 26/2, 72/2,
72/1, 79/2, 82, 88/1, 28/2, 88/2, 91, 28/1, 95, 29/1, 99/2, 99/1, 29/2, 83.
Szczegółowy zakres robót określa „Dokumentacja projektowa”, która stanowi
załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu
zamówienia zgodnie z Dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i
sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0,
45111240-2, 45231110-9, 45231340-2, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin wykonania |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Preferowany termin wykonania przedmiotu
zamówienia dla Zadania Nr 1 – licząc od dnia zawarcia umowy (planowany termin
zawarcia umowy: 17 lipca 2018 r.) do dnia 10 września 2018r., chyba że
Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania przedmiotu zamówienia, wtedy do
terminu wskazanego przez Wykonawcę.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa przyłączy kanalizacyjnych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żydów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia dla budowy przyłączy kanalizacyjnych do
istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żydów obejmuje budowę
68 szt. przyłączy kanalizacyjnych o łącznej długości 1 625,10 mb. Szczegółowy
zakres robót określa „Dokumentacja projektowa”, która stanowi załącznik nr 1 do
SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
Dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz
obowiązującymi przepisami prawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0,
45111240-2, 45231110-9, 45231340-2, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin wykonania |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Preferowany termin wykonania przedmiotu
zamówienia dla Zadania Nr 2 – licząc od dnia zawarcia umowy (planowany termin
zawarcia umowy: 17 lipca 2018 r.) do dnia 28 września 2018r., chyba że
Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania przedmiotu zamówienia, to do terminu
wskazanego przez Wykonawcę.
DOKUMENTY DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki do SIWZ - wersja edytowalna
Załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa na którą składa się:
DLA ZADANIA NR 1:
Plan zagospodarowania terenu - załącznik nr 1a: rysunek 1
Charakterystyka robót - załącznik nr 1b
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1c :
DLA ZADANIA NR 2:
Plan zagospodarowania terenu - załącznik nr 1e, na który składają się rysunki:
Charakterystyka robót - załącznik nr 1b
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1c :