Godziesze Wielkie dnia, 23 października 2018 r.
UG. 271.118.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich zaprasza w drodze zapytania ofertowego do złożenia oferty cenowej na zakup i dostawę materiałów biurowych.
Zamawiający:
Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich
Godzieszach Wielkie przy ul. 11 Listopada nr 10, 62-872 Godziesze Małe,
NIP: 968-04-40-658
tel. 62/7611089; tel/fax 62/7611158
e-mail:
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych
2019 roku do Urzędu Gminy w Godzieszach Wielkich wyszczególnionych
w Formularzu rzeczowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-
Materiały biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego, do siedziby Urzędu Gminy w Godzieszach Wielkich przy ul. 11 Listopada nr 10, 62-872 Godziesze Małe, na koszt
i odpowiedzialność Wykonawcy, według cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo - cenowym (dotyczy produktów zawartych
w Formularzu). -
Materiały biurowe dostarczane będą w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia.
-
Termin ważności materiałów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego.
-
Materiały, o których mowa w ofercie cenowej winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz rzeczowo - cenowy (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania) oraz wzór umowy (Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania)
Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji usługi: od 01.01.2019r. do 31.12. 2019 r.
Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:
-
Oferta cenowa powinna zawierać:
-załącznik nr 1 - Formularz oferty z podaną całkowitą kwotą ofertową ,
- załącznik nr 2- Wypełniony i podpisany Formularz rzeczowo – cenowy
- załącznik nr 3- Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy.
- załącznik nr 4 - Zatwierdzony projekt umowy
- odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Miejsce i termin składania ofert:
Pisemną ofertę cenową należy złożyć w terminie do 30 października 2018 r.
do godz. 09:15 na adres Zamawiającego w zamkniętej kopercie z napisem :
Oferta na „Zakup i dostawę materiałów biurowych.”
Kryterium oceny i wyboru ofert:
Najniższa cena – 100% (cena zawierająca podatek VAT ) za zakup i dostarczenie materiałów do siedziby zamawiającego i wszystkie pozostałe koszty niezbędne do realizacji zamówienia).
Cena jednostkowa będzie niezmienna w całym okresie trwania umowy.
Dodatkowe informacje:
1. Oferty, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie, że ilości materiałów wskazane w załączniku Nr 2 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. Dodatkowych informacji udziela Anna Biernat pod numerem telefonu 62/7611089 wew. 36 oraz adresem e-mail:
Załączniki:
1) Załącznik Nr 1 – Formularz oferty
2) Załącznik Nr 2 – Formularz rzeczowo – cenowy
3) Załącznik Nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy
4) Załącznik Nr 4 – Wzór umowy