Ogłoszenie nr 510163-N-2018 z dnia 2018-01-25 r.
Gmina Godziesze Wielkie: Przebudowa
drogi gminnej nr 675904P Godziesze Małe - Kakawa Kolonia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziesze Wielkie, krajowy numer
identyfikacyjny 25085516200000, ul. ul. 11
Listopada 10 , 62872 Godziesze Wielkie,
woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 611 089,
e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.godzieszewielkie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.godzieszewielkie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.godzieszewielkie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich; Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10,
62-872 Godziesze Małe, pok. nr 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi
gminnej nr 675904P Godziesze Małe - Kakawa Kolonia
Numer referencyjny: ZP-U.271.01.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „przebudowa drogi gminnej nr
675904 P Godziesze Małe – Kakawa Kolonia”. Planowane zadanie przygotowane
zostało zgodnie z wytycznymi Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej
Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 oraz z warunkami technicznymi jakimi
powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, określonymi w
rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r.
(Dz. U. z 2016 r. poz. 124). Przebudowa drogi gminnej nr 675904P zaliczonej do
klasy drogi L (lokalnej) wykonana zostanie na całej jej długości, tj. 4,5413 km.
Wydzielono trzy odcinki dróg, z których każdy posiada jednorodne parametry
funkcjonalne i techniczne oraz ma charakter ciągły. W ramach jednego odcinka
szerokość pasa ruchu jest taka sama. Odcinek I od km 0+000 do km 0+800,
Szerokość pasa ruchu na całej długości odcinka wynosi 4 m. Zakłada się
wykonanie: nowej nawierzchni bitumicznej na całej długości odcinka, poboczy z
kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie przy grubości warstwy
górnej po uwałowaniu 7 cm. o szerokości równej 0,75 m po obu stronach drogi na
całej długości. Ruch rowerów odbywał się będzie po ogólnodostępnym pasie ruchu.
Odwodnienie drogi odbywać się będzie za pomocą udrożnionych rowów odkrytych
usytuowanych w pasie drogi na tym odcinku o długości 604 m. Odcinek I swój bieg
rozpoczyna od skrzyżowania z drogą powiatową nr 6232P w Godzieszach Małych a
kończy się w rejonie skrzyżowania z drogą gminną nr 675905P w kierunku wsi
Biała. Odcinek II od km 0+800 do km 3+516,90. Szerokość pasa ruchu na całej
długości odcinka wynosi 3,50 m. Zakłada się wykonanie: nowej nawierzchni
bitumicznej na całej długości odcinka, poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm
stabilizowanego mechanicznie przy grubości warstwy górnej po uwałowaniu 7 cm.
po stronie lewej drogi na długości 2 664 m oraz po stronie prawej na długości 2
649 m o szerokości równej 0,75 m. Ruch rowerów odbywał się będzie po
ogólnodostępnym pasie ruchu. Odwodnienie poprzez odtworzenie rowów odkrytych na
długości 1 664 m. Na początku wsi Kakawa Kolonia, na końcu odcinka II
zlokalizowano 4 przystanki autobusowe wyposażone w perony po stronie prawej i
lewej jezdni o całkowitej szerokości 2,21 m, w tym nawierzchnia z kostki
brukowej o szerokości 2m. Zadanie obejmuje budowę radaru z tablicą zmiennej
treści (aktywną) informującą o prędkości ruchu pojazdów - zlokalizowaną na
początku miejscowości Kakawa Kolonia. Odcinek III drogi gminnej nr 675904P od
km 3+516,90 do km 4+541,30. Przebudowa odcinka III obejmuje: 1) wykonanie nowej
nawierzchni dla Kategorii Ruchu KR1 o szerokości jezdni w obu kierunkach 3,70
m. 2) ruch pieszych odbywał się będzie chodnikiem usytuowanym przy jezdni o
szerokości 2 m na długości 26 m, o szerokości mniejszej niż 2 m usytuowanym
przy jezdni o długości 10 m, o szerokości 1,5 m odsuniętym od jezdni o 0,5 m na
długości 422 m oraz o szerokości mniejszej niż 1,5 m odsuniętym od jezdni o 0,5
m na długości 511 m. 3) pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego
mechanicznie przy grubości warstwy górnej po uwałowaniu 7 cm. wykonane zostaną
o szerokości 0,75 m po lewej stronie drogi na odcinku 999 m, 4) ruch rowerów
odbywał się będzie po jezdni po ogólnodostępnym pasie ruchu, 5) przystanki
komunikacyjne: na odcinku III występują 2 przystanki komunikacyjne, które
wyposażone zostaną w perony o szerokości 2,21 m, w tym nawierzchnia z kostki
brukowej o szerokości 2,0 m, 6) odwodnienie drogi odbywać się będzie rowami na
długości 632 m po lewej stronie drogi, 7) skrzyżowanie z drogą gminną nr
675910P w miejscowości Kakawa Kolonia obejmuje przebudowę skrzyżowania z
wysepkami kanalizującymi na wjeździe do miejscowości. Na wysepkach zamontowane
zostaną znaki C-9 na pylonach U-5a 8) rozwiązania dodatkowe - zadanie obejmuje
budowę 2 przejść dla pieszych wyposażonych w aktywne znaki D-6 umiejscowione na
początku i na końcu odcinka III.
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. wykonanie robót
budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi publicznej w wysokości
do 300 000 złotych brutto
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-07-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1. Posiadał
wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie
ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie (2)
roboty budowlane obejmujące wybudowanie w ramach odrębnych umów (kontraktów),
wykonanie przebudowy, rozbudowy drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej o
wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00 złotych brutto każda. 2. Dysponował
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jedną (1) osobą -
Kierownik budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września
2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z
2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa umożliwiające wykonywanie
funkcji kierownika robót, posiadającego doświadczenie zawodowe w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na stanowisku kierownika
budowy lub kierownika robót, na co najmniej jednej ukończonej budowie,
rozbudowie lub przebudowie drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej o
długości nie mniejszej niż 1,0 km.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór
wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Wykaz osób, skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności do kierowania
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6
do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz oferty, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy, zobowiązania innych podmiotów do oddania swoich zasobów, kosztorys ofertowy, potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść
wadium na czas związania ofertą. Oferta musi być zabezpieczona wadium o
wartości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wykonawca
może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6
ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu
składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin wykonania |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na następujących
warunkach: a) w przypadku wystąpienia sytuacji trwale uniemożliwiającej
wykonywanie umowy przez Wykonawcę za pomocą osób wskazanych w jego ofercie -
nastąpić może zmiana polegająca na zastąpieniu osób wskazanych w ofercie innymi
osobami o takich samych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, zgodnie z
wymaganiami określonymi w SIWZ; b) przedłużenie terminu wykonania umowy może
nastąpić o czas wynikający z zaistnienia następujących okoliczności dotyczących
Zamawiającego, o ile mają lub będą miały wpływ na wykonanie przedmiotu umowy -
opóźnienie w przekazaniu terenu budowy, opóźnienie w przekazaniu dokumentacji
robót budowlanych będących przedmiotem umowy (np. decyzji o pozwoleniu na
budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych); konieczności
ograniczenia przedmiotu umowy, w szczególności jego zakresu, ilości, pominięcia
poszczególnych robót budowlanych lub ich elementów, części, zmiany kolejności
realizacji robót budowlanych; c) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu
umowy o czas opóźnienia Wykonawcy będącego następstwem okoliczności od niego
niezależnych, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie
przedmiotu umowy tj. zawieszenie (wstrzymanie) wykonywania robót budowlanych
przez uprawnione organy (w tym Nadzoru Budowlanego) z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy wystąpienie siły wyższej, klęski żywiołowej, opóźnienie, utrudnienie
lub przeszkoda spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub
innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy; d)
konieczność usunięcia niewypałów i niewybuchów; 2. Zmiana niniejszej umowy może
nastąpić także, gdy: a) nastąpi zmiana stawki podatku VAT/zasad obowiązywania,
w takim przypadku wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, a zmienia się
wynagrodzenie brutto po zawarciu pisemnego aneksu do umowy, b) w czasie
realizacji przedmiotu umowy wystąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa
istotna dla realizacji przedmiotu umowy, w takim przypadku nastąpi zmiana umowy
dostosowująca ją do zmienionych przepisów pod warunkiem zachowania zasad
korzystnych dla Zamawiającego i uwzględniająca jego interes ekonomiczny mając
na uwadze koszty realizacji Przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przez
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003r.Nr 153 poz. 1503
ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje
techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje
posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne
działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zobowiązany jest wykazać,
nie później niż w terminie składania ofert, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów wskazanych powyżej.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez
Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „TAJEMNICA
PRZEDSIĘBIORSTWA” lub zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów
oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-02-09, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
DOKUMENTY DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, na którą składa się:
Projekt budowlany - załącznik nr 1a, na który składa się:
Plan sytuacyjny 1 Plan sytuacyjny 2a Plan sytuacyjny 2b
Plan sytuacyjny 2c Plan sytuacyjny 3a Plan sytuacyjny 3b
Przekrój normalny 1 Przekrój normalny 2a Przekrój normalny 2b
Przekrój normalny 3a Przekrój normalny 3b Przekrój normalny 3c
Przedmiar robót - załącznik nr 1b
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1c
Załączniki nr 2-6 do SIWZ Poprawny załącznik nr 4
Załącznik nr 7 do SIWZ - projekt umowy
Dokumentacja projektowa dot. oznakowania - dodatkowe wytyczne Wydziału Dróg Powiatowych