Ogłoszenie nr 527868-N-2018 z dnia 2018-03-07 r.
Gmina Godziesze Wielkie: Przebudowa i
rozbudowa budynku gospodarczego związanego ze zmianą sposobu użytkowania na
"Budynek Tradycji Gminy Godziesze Wielkie" z infrastrukturą
towarzyszącą i budową parkingu samochodowego dla 20 miejsc postojowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców
albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziesze Wielkie, krajowy numer
identyfikacyjny 25085516200000, ul. ul. 11
Listopada 10 , 62872 Godziesze Wielkie,
woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 611 089,
e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.godzieszewielkie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.godzieszewielkie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.godzieszewielkie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich; Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10,
62-872 Godziesze Małe, pokój nr 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i
rozbudowa budynku gospodarczego związanego ze zmianą sposobu użytkowania na
"Budynek Tradycji Gminy Godziesze Wielkie" z infrastrukturą
towarzyszącą i budową parkingu samochodowego dla 20 miejsc postojowych
Numer referencyjny: ZP-U.271.02.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia dla przebudowy i rozbudowy
budynku gospodarczego ze zmianą sposobu użytkowania na "Budynek Tradycji
Gminy Godziesze Wielkie" z infrastrukturą towarzyszącą obejmuje wykonanie
następujących prac: - przygotowanie terenu pod budowę, - rozbiórki i
wyburzenia, - fundamenty z izolacjami, - ściany konstrukcyjne, - ściany
działowe, - konstrukcje żelbetowe- belki, słupy, podciągi, wieńce, - dach-
konstrukcja i pokrycie, - podłoża i posadzki, - tynki wewnętrzne i okładziny
ceramiczne ścian, - sufity podwieszane, - stolarka otworowa zewnętrzna, -
stolarka otworowa wewnętrzna, - roboty malarskie, - elewacja z dociepleniem, -
wejścia i podjazdy zewnętrzne, murek oporowy, - opaska wokół budynku, -
przyłącze wodociągowe, - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - instalacje
wewnętrzne: instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej,
instalacja c.o. , kotłownia, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja
klimatyzacji, instalacje elektryczne, - chodnik na pow. 86 m2, - wykonania
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres robót określa
„Dokumentacja projektowa”, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot
zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych i czynności
niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie
rzeczowo-ilościowym określonym w załączonej Dokumentacji projektowej,
stanowiącej załączniki nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania
przedmiotu zamówienia zgodnie z Dokumentacją projektową, zasadami wiedzy
technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa. Zakres
przedmiotu zamówienia dla wykonania parkingu i zjazdu z drogi gminnej dz. nr 564
na dz. nr 520/4, 527/2 obejmuje wykonanie parkingu i zjazdu z drogi gminnej dz.
nr 564 na dz. nr 520/4, 527/2 w miejscowości Godziesze Wielkie. Szczegółowy
zakres robót określa projekt wykonawczy, branża: drogi, parkingi oraz
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych” oraz przedmiar
robót.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45200000-9 |
45210000-2 |
45400000-1 |
45453000-7 |
45332000-3 |
45312310-3 |
45310000-3 |
34953300-5 |
45223300-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-08-17
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Preferowany termin wykonania
przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 1 – licząc od dnia zawarcia umowy
(planowany termin zawarcia umowy: 16 kwietnia 2018 r.) do dnia 16 lipca 2018r.,
chyba że Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania przedmiotu zamówienia,
wtedy do terminu wskazanego przez Wykonawcę. 2. Preferowany termin wykonania
przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 2 – licząc od dnia przekazania placu
budowy (planowany termin przekazania placu budowy: 17 lipca 2018 r.) do dnia 17
sierpnia 2018r., chyba że Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania
przedmiotu zamówienia, to do terminu wskazanego przez Wykonawcę.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w
zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w
zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: I.
Posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: I.1.
wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co
najmniej dwie (2) roboty budowlane obejmujące wybudowanie, przebudowę lub
rozbudowę budynku publicznego ze zmianą użytkowania w ramach odrębnych umów
(kontraktów) o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 złotych brutto - dla
Zadania Nr 1.;I.2. wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej dwie (2) roboty budowlane obejmujące wybudowanie,
parkingu, placu w ramach odrębnych umów (kontraktów) o wartości nie mniejszej
niż 100.000,00 złotych brutto - dla Zadania Nr 2. II.Dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: II.1. co najmniej jedną (1) osobą -
Kierownik budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września2014 r. w
sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz. U. z 2014r. poz.
1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześnie
obowiązujących przepisów prawa umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika
robót branży budowlanej dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co
najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu budową – dla Zadania Nr 1 i
Zadania Nr 2; II.2. co najmniej jedną (1) osobą - posiadającą uprawnienia
budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w
specjalności instalacyjne w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w
ograniczonym zakresie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i
Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów prawa umożliwiające wykonywanie funkcji
kierownika robót przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie
– dla Zadania Nr 1; II.3. co najmniej jedną (1) osobą - posiadającą uprawnienia
budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych w
ograniczonym zakresie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju
z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów prawa umożliwiające wykonywanie funkcji
przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie - dla Zadania Nr
1.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór
wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SIWZ (dla Zadania nr 1) oraz załącznik
nr 7 do SIWZ (dla Zadania nr 2), 2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności do kierowania robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8
do SIWZ (dla Zadania nr 1) oraz załącznik nr 9 do SIWZ (dla Zadania nr 2)
.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz oferty, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy, zobowiązania innych podmiotów do oddania swoich zasobów, kosztorys ofertowy, potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść
wadium na czas związania ofertą. Oferta musi być zabezpieczona wadium o
wartości: 1. dla Zadania nr 1 w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia
tysięcy zł 00/100), 2. dla Zadania nr 2 w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące
złotych 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach
przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wymagane wadium musi być wniesione
przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin wykonania |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na
następujących warunkach: a) w przypadku wystąpienia sytuacji trwale
uniemożliwiającej wykonywanie umowy przez o Wykonawcę za pomocą osób wskazanych
w jego ofercie - nastąpić może zmiana polegająca na zastąpieniu osób wskazanych
w ofercie innymi osobami o takich samych kwalifikacjach i doświadczeniu
zawodowym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ; b) przedłużenie terminu
wykonania umowy może nastąpić o czas wynikający z zaistnienia następujących
okoliczności dotyczących Zamawiającego, o ile mają lub będą miały wpływ na
wykonanie Przedmiotu umowy - opóźnienie w przekazaniu terenu budowy, opóźnienie
w przekazaniu dokumentacji Robót budowlanych będących Przedmiotem umowy (np.
decyzji o pozwoleniu na budowę, Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych);
konieczności ograniczenia Przedmiotu umowy, w szczególności jego zakresu,
ilości, pominięcia poszczególnych Robót budowlanych lub ich elementów, części,
zmiany kolejności realizacji Robót budowlanych; c) przedłużenie terminu
wykonania Przedmiotu umowy o czas opóźnienia Wykonawcy będącego następstwem
okoliczności od niego niezależnych, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało
wpływ na wykonanie Przedmiotu umowy tj. zawieszenie (wstrzymanie) wykonywania
Robót budowlanych przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy wystąpienie siły wyższej, klęski żywiołowej, opóźnienie, utrudnienie
lub przeszkoda spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub
innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy; d)
wystąpienie możliwości podłączenia nowych obiektów, które powstały po
zatwierdzeniu Dokumentacji Projektowej oraz robót towarzyszących związanych z
tą czynnością; 2. Zmiana zawartej umowy może nastąpić także, gdy: a) nastąpi
zmiana stawki podatku VAT/zasad obowiązywania, w takim przypadku Wynagrodzenie
netto pozostaje bez zmian, a zmienia się Wynagrodzenie brutto po zawarciu
pisemnego aneksu do umowy, b) w czasie realizacji Przedmiotu umowy wystąpi
zmiana obowiązujących przepisów prawa istotna dla realizacji Przedmiotu umowy,
w takim przypadku nastąpi zmiana umowy dostosowująca go do zmienionych
przepisów pod warunkiem zachowania zasad korzystnych dla Zamawiającego i
uwzględniająca jego interes ekonomiczny mając na uwadze koszty realizacji
Przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przez
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003r. poz.
1503 ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje
techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje
posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne
działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zobowiązany jest wykazać,
nie później niż w terminie składania ofert, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów wskazanych powyżej.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez
wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „TAJEMNICA
PRZEDSIĘBIORSTWA” lub zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów
oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-03-22, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego ze zmianą sposobu użytkowania na "Budynek Tradycji Gminy Godziesze Wielkie" z infrastrukturą towarzyszącą |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: -
przygotowanie terenu pod budowę, - rozbiórki i wyburzenia, - fundamenty z
izolacjami, - ściany konstrukcyjne, - ściany działowe, - konstrukcje żelbetowe-
belki, słupy, podciągi, wieńce, - dach- konstrukcja i pokrycie, - podłoża i
posadzki, - tynki wewnętrzne i okładziny ceramiczne ścian, - sufity
podwieszane, - stolarka otworowa zewnętrzna, - stolarka otworowa wewnętrzna, -
roboty malarskie, - elewacja z dociepleniem, - wejścia i podjazdy zewnętrzne,
murek oporowy, - opaska wokół budynku, - przyłącze wodociągowe, - przyłącze
kanalizacji sanitarnej, - instalacje wewnętrzne: instalacja wodociągowa,
instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o. , kotłownia, instalacja
wentylacji mechanicznej, instalacja klimatyzacji, instalacje elektryczne, -
chodnik na pow. 86 m2, - wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Szczegółowy zakres robót określa „Dokumentacja projektowa”, która stanowi załącznik
nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót
budowlanych i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu
zamówienia w zakresie rzeczowo-ilościowym określonym w załączonej Dokumentacji
projektowej, stanowiącej załączniki nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do
wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Dokumentacją projektową, zasadami
wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami
prawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9,
45210000-2, 45400000-1, 45453000-7, 45332000-3, 45312310-3, 45310000-3,
34953300-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin wykonania |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Preferowany termin wykonania przedmiotu
zamówienia dla Zadania Nr 1 – licząc od dnia zawarcia umowy (planowany termin
zawarcia umowy: 16 kwietnia 2018 r.) do dnia 16 lipca 2018r., chyba że
Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania przedmiotu zamówienia, wtedy do
terminu wskazanego przez Wykonawcę.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wykonanie parkingu i zjazdu z drogi gminnej dz. nr 564 na dz. nr 520/4, 527/2 w miejscowości Godziesze Wielkie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania
i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu
zamówienia obejmuje wykonanie parkingu i zjazdu z drogi gminnej dz. nr 564 na
dz. nr 520/4, 527/2 w miejscowości Godziesze Wielkie. Szczegółowy zakres robót
określa projekt wykonawczy, branża: drogi, parkingi oraz Specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych” oraz przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45223300-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin wykonania |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Preferowany termin wykonania przedmiotu
zamówienia dla Zadania Nr 2 – licząc od dnia przekazania placu budowy
(planowany termin przekazania placu budowy: 17 lipca 2018 r.) do dnia 17
sierpnia 2018r., chyba że Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania
przedmiotu zamówienia, to do terminu wskazanego przez Wykonawcę.
DOKUMENTY DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, na którą składa się:
DLA ZADANIA NR 1:
Załącznik nr 1a. Projekt wykonawczy - branża: projekt zagospodarowania terenu, inwentaryzacja ogólnobudowlana, architektura, na który składa się:
Opis techniczny - architektoniczny Opis techniczny Opis techniczny-konstrukcyjny
Plan sytuacyjny Inwentaryzacja fotograficzna
Rzut przyziemia Rzut przyziemia - bilans powierzchni
Rzut przyziemia - wentylacja i klimatyzacja Rzut dachu - wentylacja i klimatyzacja
Załącznik nr 1b. Projekt wykonawczy - branża: konstrukcja, na który składa się:
Rzut fundamentów Rzut przyziemia - elementy konstrukcyjna
Rzut przyziemia - sufity podwieszane Stopa fundamentowa Wieńce żelbetowe
Trzpień żelbetowy Belka żelbetowa Podciąg żelbetowy
Rzut konstruktorski dachu Rzut dachu 1 Rzut dachu 2
Dźwigar dachowy Przekrój A-A Przekroje A-A,B-B
Przekroje C-C,D-D Przekroje E-E Przekroje F-F
Zestawienie witryn aluminiowych
Zestawienie drzwi zewnętrznych aluminiowych
Zestawienie stolarki drzwiowej wewnętrznej
Załącznik nr 1c. Projekt wykonawczy - branża: instalacje sanitarne wewnętrzne, na który składa się:
Opis techniczny Rzut przyziemia inst. wodociągowej
Rzut przyziemia inst. kanalizacji Rzut przyziemia inst. CO
Przekroje A-A,B-B - wentylacje Elewacje - wentylacje
Załącznik nr 1d. Projekt wykonawczy - branża: instalacje elektryczne wewnętrzne, na który składa się:
Opis techniczny branży elektrycznej
Projektowana charakterystyka energetyczna 1 Projektowana charakterystyka energetyczna 2
Schemat rozdzielnicy RG Instalacja gniazd
Instalacja oświetlenia-rzut sufitów
Instalacja uziemienia - rzut przyziemia
Instalacja odgromowa - rzut dachu
Instalacja przyzywowa - rzut przyziemia
Plan sytuacyjny - złącza kablowe
Rysunki do branży elektrycznej: 1 2 3 4 5 6 7 8
Załącznik nr 1e. Projekt wykonawczy - branża: przyłącza wody, na który składa się:
Opis techniczny- przyłącze wodociągowe Warunki techniczne wykonanie i odbioru
Załącznik nr 1f. Projekt wykonawczy - branża: przyłącza kanalizacji sanitarnej, na który składa się:
Opis techniczny- przyłącze kanalizacyjne Projekt zagospodarowania działki
Profile wodno-kanalizacyjne Warunki techniczne wykonanie i odbioru
Załącznik nr 1g. Projekt wykonawczy - branża: drogi, parkingi, na który składa się:
Przekroje normalne - zjazd 1 Przekroje normalne - zjazd 2
Załącznik nr 1h. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, na który składa się:
SST - budynek STWiORB - branża elektryczna ST - instalacje sanitarne
ST - przyłącze kanalizacyjne ST - przyłącze wodociągowe
Załącznik nr 1i. Przedmiary robót dla Zadania nr 1, na który składa się:
ogólnobudowlany elektryka instalacje wewnętrzne
DLA ZADANIA NR 2:
Załącznik nr 1j. Projekt wykonawczy - branża: drogi, parkingi oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, na który składa się:
SST - parking Plan sytuacyjny - parking
Projekt budowy - część opisowa
Przekroje normalne - zjazd 1 Przekroje normalne - zjazd 2
Załącznik nr 1k. Przedmiar robót dla Zadania nr 2